Xsess Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg har kjøpt noen instrumenter, eller metere for de som kaller det det, og skulle hatt disse montert. Problemet er att jeg vet ikke hvordan jeg skal få ut luftkanalene jeg har markert på følgende bilde: Noen tips? ser ingen skruer el. som kan holde på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Det er ingen skruer heller, de er bare presset inn. Litt makt og lirking/luring så smetter de ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Jo! iallefall på min E36 er det skruer inni. 2 stk, en oppe i hver sitt hjørne. sjekk inni med ei lommelykt før du begynner å voldsbryte da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Jo! iallefall på min E36 er det skruer inni. 2 stk, en oppe i hver sitt hjørne.sjekk inni med ei lommelykt før du begynner å voldsbryte da Ta en kikk på bildet, så ser du at dette er en E30, ikke E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Forresten, ser jo at det er enda en tråd her inne: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8102 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Trnger man av med dette for å få ut instrument boksen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Trnger man av med dette for å få ut instrument boksen da? Er ikke instrumentpanelet han meter, men han skal nok montere inn Alpina-instrumentet inn i luftdysene... Se bildet i begynnelsen av tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Trnger man av med dette for å få ut instrument boksen da? Er ikke instrumentpanelet han meter, men han skal nok montere inn Alpina-instrumentet inn i luftdysene... Se bildet i begynnelsen av tråden... Så det nå,litt kjapp i vendinga og trøtt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg skal montere inn noe jeg skal lage selv, kommer bilder etterhvert, skal prøve å lirke ut litt... Har kjøpt noen "gauges" som skal sitte der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 Det var akkurat som pedi sa, såre enkelt igrunn, tok ei tang og dro litt på annhver side, så gikk det kjempegreit. nå skal jeg skjære til ei kevlar plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå