^Jalla^ Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg trenger fremre grenrør til en 89 mod 320i E30 Noen i nærheten av vest-agder som har det liggende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 er ikke dette likt på alle 6`ere da? isåfall så har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 mener på at de er like på alle 6'erene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 e forskjellige inner dim på rørene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Juli 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2005 Er det ingen som har et liggende??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 19, 2005 Share Skrevet Juli 19, 2005 Fremre grenrør? Skal du ha den fremre manifolden eller ett grenrør?(bananmanifold som de sier i sverige) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Juli 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2005 Jeg må ha røret som går fra manifoilden og helt til bakre potte. Dette er en 89 mod så det henger i sammen med katalysatoren i en del. Det gamle røret har sprukket i flensen som tar seg av vibrasjoner i det ene av de to rørene. Så det er mullig jeg prøver å finne et eller anna jeg kan skjøte dette med + en god sveiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 20, 2005 Share Skrevet Juli 20, 2005 Frontrør heter det,men det må da være delt en plass? Antakelig før og etter katten? Skal du bytte kat må du bytte hele anlegget liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Jalla^ Skrevet Juli 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2005 På mitt anlegg er det ikke delt før etter katalysatoren, så alt er i en hel del. Det er det som er problemet med å kjøpe nytt for det blir så svine dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 21, 2005 Share Skrevet Juli 21, 2005 Fremre grenrør? Skal du ha den fremre manifolden eller ett grenrør?(bananmanifold som de sier i sverige) bananmanifold bruker dem vel i danmark? ekstraktorrør sier dem vel i sverige? eller er jeg helt ute å sykler nå? sorry OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå