Eirik Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Er for tiden meget bra vær i Stavanger og har vært ute i båt noen dager å fisket. Men får ikke noenting... Noen som vet om noen bra fiskeplasser i Stavanger og omegn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 vel, ferskvannsfiske ved solastranden skal vist være bra.. Hvis du ikke liker dette, så er det ute i fjorden utfor bybrua en del gode plasser. Bare pass på at det ikke blir for dypt. Litt opp mot de øyene i fjorden pleier det å "nappe".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg var ute på onsdag. Rett utenfor bybrua(2-300m, motsatt side av verven). Dro opp 8 torsker på ca en time.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg var ute på onsdag. Rett utenfor bybrua(2-300m, motsatt side av verven). Dro opp 8 torsker på ca en time.. Fine, får prøve og se om jeg får noe napp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Ved munningen av Hafrsfjord er det en del fisk som regel. Jeg pleier som regel å få en del fisk der. Rett utenfor Visste er en fin plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 ved hafrsfjord er det jo bare smpfisk Pluss masse med strømninger så det er et helvette å ligge med båt. Har fiska en del utfor hafrsfjord, borte ved de øyene rett uti her, der fikk vi litt fisk, men bortsett fra en og annen makrellstim så ble det bare småfisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg er etter noen sværinger... Men en liten fisk er da bedre enn ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Sværinger? Kan vel ta ut mot Rott om sjøen er fin og båten grei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå