Rogern Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 nå har jeg fått montert inn den ene bøttestolen,ble ikke så værst... litt teit me "type-r" men men ris/ros...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Enig med det der du sa om Type-R, men ellers ble det fett Ser digge ut å sitte i. Burde få deg likt sete ved siden av, ser litt rart ut med 2 forskjellige seter foran synes jeg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 Enig med det der du sa om Type-R, men ellers ble det fett Ser digge ut å sitte i. Burde få deg likt sete ved siden av, ser litt rart ut med 2 forskjellige seter foran synes jeg hvertfall. Har d andre sete også, men d er så varmt at jeg tar d litt senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Vart nice ta, men bli fettj me 2stk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 hva skal du gjøre med de du tok ut da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 førersete er meget hullette. så d er d ikke no å satse på... hvis d var d du mente...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Var skinnene universale som Mobilsentrum sier på sidene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 skal love di ikke var d!!!!! her ble d sveising for å forlenge dem+ en aluplate for å sette stolen på som skrues i understellet kan ta bilder når jeg setter inn d andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 har samme problem selv førersetet er rimelig ferdig... og passasjersetet har en løs skrue som gjør at ryggen er skeiv... og er rimelig vanskelig å få tak i nye i velour-stoffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Jeg vurderer akkurat de samme setene som du har satt inn Satt pris på mest mulig info om montering og passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 har samme problem selv førersetet er rimelig ferdig... og passasjersetet har en løs skrue som gjør at ryggen er skeiv... og er rimelig vanskelig å få tak i nye i velour-stoffet har fått inntrykk av at den "nyere e-30" har dårligere stoff i setene enn den gamle.. dette er den første e-30 min som er nyere enn 09-87 og setene er helt utslitt på 230.000 km. har hatt eldre e-30,er som har gått lengre uten et eneste hull.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Enig med det der du sa om Type-R, men ellers ble det fett Ser digge ut å sitte i. Burde få deg likt sete ved siden av, ser litt rart ut med 2 forskjellige seter foran synes jeg hvertfall. Har d andre sete også, men d er så varmt at jeg tar d litt senere i dag! Legg inn et bilde når du har satt inn begge to da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 nå er jeg ferdig utpakket og klart litt korte,ikke så jævla universalt... her har jeg sveisa på dem t par centi målte opp og fikk et verksted til å klippe noen aluplater så dette ble d ferdige resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Ble skikkeli bra når du fikk inn begge Hvordan er mulighetene for å fjerne R merke? er det sydd på kanskje..skulle vært en M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 d har jeg ikke sjekket,d skal sjekkes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå