Espen M33 Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Jeg er volvohater. Derfor var det en sann fryd å få gjøre dett: Bilen står godt parkert i noen steiner, og kom rett og slett ikke lengre. Dårlig framkommelighet til tross for enorm bakkeklaring Det var jo faktisk litt gøy også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 du har hatt det moro du, dette er faktisk jævlig kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Åhh, kan tenke meg du har kost deg jah Hadde jeg også gjort viss jeg hadde fått lov til å knokse en gammel volvo/lada eller noe annet stygt som har rullet for lenge på veiene Såg kjekt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 plukka av lys og lister så du fikk montere de på den andre volvon du har i garsjen ser jeg. mohahahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 plukka av lys og lister så du fikk montere de på den andre volvon du har i garsjen ser jeg. mohahahahaha De havner nok på en annen volvo ja, men den dagen det står en volvo i garasjen min da...... En kompis fikk plukke med seg så mye han ville av deler bare det ikke gikk ut over kjørbarheten. Det ble en hel del det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Fikk da hvertfall noe positivt ut av bilen da! Ikke verst bare det, med tanke på at det er en Volvo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå