bmwdude_1 Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Har kjøpt tåkelys foran til min E34 Var veldi lett å montere å kontaktene lå ved siden av hovedlysa. Men det er ikke strøm i de kontaktene. Hvordan får jeg til det? Noen som har vert opp i det samme og funnet en enkel løsning på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Åpne sikringsboksen din og sjekk om du har alle Releene som skal være der da, d er vel et som er til tåkelysene dine å..? I hvertfall på E36 er d vel to pluss poler på releet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude_1 Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 Jeg hadde brukt gærne kontakter! Lå en kontakt på hver side ved blinklyset fram som så ut til å passe men det lyste ikke....Men så fant jeg to kontakter under den støyplata i pansre,stripset til slangene til spyledysene...Så nå er det lys!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå