bmwdude Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Hei folkens,. vis det er noen her ute som vill selge meg en billig e36 kan være litt smelt eller små skader.. Allt av interesser vill ha et nytt prosjekt til vinteren.... mob90162170 Torstein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 Hei folkens,. vis det er noen her ute som vill selge meg en billig e36 kan godt være litt smelt eller lignene,. så lenge det er go håp for bilen (ikke kringlevridd)Eller at du kansje vill bytte den i denne men det kommer an på,., jeg vill ha en e36 å ser du http://www.racers.no/pages/medlemmene/torsteinb.htm Bilen har mangler må montere en go del av listene og uten skjørter.. mob90162170 Torstein masse har du kun tenkt for bilen? 2d eller 4d? ? motor som står i den no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 det er 4 dørs er ikke sikker på prisen enna.. har lakkert bilen for 2 måneder siden.. kun lakken kostet 9000.. gidder ikke å selge bilen unner 32 000.. sånn som den står nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 det er en 2,5l motor... bilen er orginal 325i ikke no ombygd faen skap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 30, 2005 Share Skrevet Juni 30, 2005 vært kjekt med flere bilder da.... de bildene sier jo ikke så mye vil jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2005 jeg vet,. kommer fler ettervert.... Men som sakt er i grunnen ikke montert resten på bak av fangere og divers... bilen er tatt fra bunn til topp,.,, så vill igrunnen ikke selge denn.. vill gjøre denn ferdig å bruke denn ut vinteren å heller kjøpe meg en ny e30 2DØRS som jeg kan pusse opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå