boost Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 noen som kan hjelpe meg.. har ein 325 e-36 94 mod. på den orginale luftfilterboxen so kommer det inn 2 vannslanger.. er det berre ein sånn tur/retur eller? sånn at ein kan berre koble dei ilag? prøvde å bytte igår kveld.. men da sto spruten ut... uff eg som hadde polert bilen oxo. skulle prøve eit knfilter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Rekner med du har byttet til kon-filter. Tror den blir kalt cooling water bypass. Eg bare stripset den fast i maskinrommet og brydde meg fint lite om ka den gjorde i luftfilter boksen. Merket ingen forskjell på motor, og hjadde ingen problemer pga den. Vett ennå ikkje ka den gjer i luftfilterboksen. Noen som vett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2005 skal bytte til confilter ja.. men berre blomberte du dei da? tett dei heilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 Tok den bare ut, og stripset den fast, så den ikkje føyk rundt i heile motorrommet. Lot begge slangene henge på, og tettet/plomberte ingenting. Funket fint det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 tenkte jeg skulle bytte på min e30 og. er det noen her som vet hvordan dette blir med tanke på luftmengdemåleren? la det inn her jeg, tenkte det ikke var nødvendig å lage en helt ny tråd når jeg lurte på det samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 på E30 er det ikke noe problem, trenger en liten overgang til det runde konfilteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 takker for kjappt svar!! det er flere som er våkne midt på natten asså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå