Nino Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 jeg skal bytte motor. fra 2.0 til 2.5.. jeg har fått inntrykk av att det er samme understell på disse bilene? bremser, dempere+++ er det samme? er dette riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Svar på alt dette finner du selv på realoem.com... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 1, 2005 Share Skrevet Juli 1, 2005 Jeg tok en kjapp titt på noen av understellet og bremseskivene og demperne var hvertfall de samme, men jeg gadd ikke sjekke mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 det er forskjellige tykkelser på fjærbein og bensinpumpe ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 det er forskjellige tykkelser på fjærbein og bensinpumpe ihvertfall. Tror ikke det nei.. Du tenker på E30 du nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw345tic Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 øh, riktig, tenkte på e30 ja. hehe. bare det som står i hodet vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå