Gå til innhold

chip e36


Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

har nettopp kjøpt og satt inn chip i min bmw. Har hørt mye at det ikke hjelper noe, men jeg ble veldig positivt overrasket! Syns draget ble mye bedre og også morro at en kunne dra bilen lenger ut på gira. alle som har lurt på å kjøpe dette så anbefaler jeg det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp kjøpt og satt inn chip i min bmw. Har hørt mye at det ikke hjelper noe, men jeg ble veldig positivt overrasket! Syns draget ble mye bedre og også morro at en kunne dra bilen lenger ut på gira. alle som har lurt på å kjøpe dette så anbefaler jeg det! :D

masse betalte du?

gjore du jobben sjøl?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sagt var jeg helt i hundre for å få den inn så jeg tenke kun på en ting og det var å få den inn å komme seg ut å prøve!! Så dessverre tok jeg ikke noen bilder. Vanskelig og vanskelig, det er vel litt kronglete men trur de fleste får det til! Må ut med hjernen, ta av dekselet, av med en beskyttende plastplate, så må en av med et slags kretskort som lgger på toppen, og dette var var vel det litt vanskelige isåfall. Den satt litt godt, måtte vippe noen pinner hit å ditt og løsne noen klips for så dra ut kretskortet ut fra baksiden på de "scart" spora som er foran på hjernen. Og når det er gjort så ligger den org chipen der, den dras bare rett opp, og inn den den nye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var så hissig på i få satt den inn at jeg ikke fikk med meg merket faktisk...! Men bestilte det på trimchip.no hverfall!

var det ikke chiptrim.no du ment? eller hva? kan du legg ut link?

har bilen din blitt mer turtalls villig?

kommer den fortere opp i turtall?

har du kn-filter elns? effekt anlegg?

Mvh Stian S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...