Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som er interessert i en nydelig bmw 320i cabrio? evt. vet om noen som er interessert?

fakta om bilen:

kmstand: 160000km

farge: madeiraviolett

årsmodell: 1994

pris: 145000

svarte sportskinn seter, gulvtrekk og midtre dørplater er blålilla, den har pene 17" rh shcnitzer felger med slitne goodyear dekk, og originale vinterfelger, med piggfritt, el cab/el vindu/el speil, fjernstyrt sentrallås, med alarm og startsperrre, største bmw soundsystemet med 12 høytalere inne i bilen, raid carbonratt, og detaljer i dashbord, cd/mp3/radio rds spiller, remus effektanlegg, med dtm stuss, kombinert med k&n filteret har man en rå lyd, og garatert mer effekt!

denne bilen er meget velholdt, og har fulgt alle servicer på merkeverksted. den har hatt tre eiere med meg, og den er lakkert jan. 2004, med 4 strøk klarlakk! den har komplett m3 optikk, bortsett fra bakfanger og baklys,, bakfangeren er rieger infinity, og det er blackchrome lexus lys! også understellet er originalt m-sport, og dette kan dokumenteres!

bilen er virkelig nydelig og den selges billig da jeg har kjøpt meg en m3 cab i stedet! har du spørsmål så send meg en sms, eller ring 41524395, send gjerne mail, men vær da klar over at jeg har begrenset tilgang på internett, og ikke kan svare fort!

for bilder, ligger det på autodb.no

merk: bilen selges til høystbydende, prisen er veiledende! picture.pl?nr=786204&template=default3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...