EvenS Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 Noen her som har prøvd 60\40 senkesettet med dempere som de selger for 4000,- på GS-Bildeler? Hvor stivt blir det? Vil det subbe med 225\40R18 på 8x18 felger med ET35? Vil også gjerne høre litt om erfaringer med senkesett til E36 i forskjellige prisklasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 Noen her som har prøvd 60\40 senkesettet med dempere som de selger for 4000,- på GS-Bildeler? Hvor stivt blir det? Vil det subbe med 225\40R18 på 8x18 felger med ET35? Vil også gjerne høre litt om erfaringer med senkesett til E36 i forskjellige prisklasser. Apex du mener? jeg har det og 225/45-17 og jeg har ikke noe problem med subbing eller noe.. hadde 5 voksne folk i bilen i går. subba ikke.. Jeg synes det er ganske stivt og greit å kjøre på.. komfortabelt på langkjøring å. Sånn ser 60/40 ut http://www.bimmers.no/modules.php?set_albumName=Morten318&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå