iSmannen Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 BILEN ER NÅ SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2005 BILEN ER NÅ SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juli 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2005 BILEN ER NÅ SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 Hvor langt har den gått? Bilder av interiør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Kjempeflott bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
øystein Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 kjempefin bil du har der...den selges nok med tungt hjerte! Lurer på en ting: Har du lakkert listene i fangeren foran og bak? Isåfall hvordan ble dette?Igjen en kjempebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 kjempefin bil du har der...den selges nok med tungt hjerte!Lurer på en ting: Har du lakkert listene i fangeren foran og bak? Isåfall hvordan ble dette?Igjen en kjempebil... Det er jo bare en bil... Det ska nok godt gjøres å finne en E36 med bedre utstyr og mer velholdt enn denne, så det er med et visst vemod den går ut porten. Det stemmer at listene på fangerene er lakkert i bilens farge. Dette ble meget bra da jeg kjøpte nye lister som ikke hade blitt utsatt for silikon. Det er selvfølgelig et lakkeringsverksted som har gjort jobben. Meningen var å ta sidelistene også, men siden det er å foretrekke å kjøpe nye, silikonfrie lister har jeg bare lagt det på is en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 hadde jeg bare hadt penger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Jeg har sett denne bilen live og kan bekrefte at den er en av de finere E36 på veiene. Skal du kjøpe annen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Ja denne bilen ser utrolig fin ut..kunne tenkt meg det interiøret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iSmannen Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 Skal du kjøpe annen bil? Ja, vi må ha litt mer plass enn produktene fra Bayern kan levere. Så får heller man kompromitere på sport-/gøyfaktoren noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Jeg kjenner til alt dette. Jeg solgte min E36 med tungt hjerte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Juli 14, 2005 Share Skrevet Juli 14, 2005 Det var kjapt levert. Fikk du prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå