Holmen Skrevet Juli 2, 2005 Share Skrevet Juli 2, 2005 Noen som har peiling på pc her? lurer på om dere vet om noen prog der man kan style bilen, får å se hvordan han vill se ut med forsellige deler o.l Det blir brukt i Fast and The fourius. den første filmen altså har prøvd photoshop, men bare 30day trail, noen som har photoshop tilsalgs? (til en mindre pris enn i butikker(gjærne brent) men er det flere programmer man kan bruker? evt hvor får du kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Nå er jo jeg en som er motstander av PS sin elleville pris for hjemmebruk!! Så jeg kan laste det ned ifra en kompis, så kan du få laste det ned ifra min FTP.. vet ikke om noe annet program. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holmen Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 har fått lasta det ned nå men ellers takk men er fortsatt på utkikk etter noe annent Holmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 kan sende deg photoshop cs? gratis... det er en crack.. hehe... får med a imgeready sånn at du kan lage animasjoner? send meg en pm med litt info.. ellers søk på google.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå