R Andersen Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 gratulerer til VS motor med en kanontid på tullinge i går! 8.83 og 249 over målstreken er jo helt ok.. dette var på 1.3 i ladetrykk og uten gass. var også en E30 med turbo som kjørte en høy 9`er. imponerende! også imponert over AVS-gutta`s sin golf, 10.05 med en framhjulstrekker er jo helt sinnsykt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8180 Artig at VS setter svenskene på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8180 Artig at VS setter svenskene på plass! ja, så først etterpå att du var først ute.. den bilen går så sinnsykt bra! jeg var på tullinge i går og fikk også sitte i M5`n, dessverre bare mens den stod stille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Utrolig tøft. Men det var 254km/t.. Han har bremsa 1150hk uten gass nå i år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 Utrolig tøft. Men det var 254km/t.. Han har bremsa 1150hk uten gass nå i år.. tror faktisk at det var 253.. men jeg er ikke sikker. det ble så mange tider og hastigheter å huske etterhvert.. uannsett så går det fort!! 0-250km/t på drøye 8 sek er jo fort nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 jeg kan si det endelige tallet, hvis det har så utrolig mye å si med et par sec i forskjell. 253.7 er sikkert litt bedre drag i den en i min 323i ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2005 jeg kan si det endelige tallet, hvis det har så utrolig mye å si med et par sec i forskjell. 253.7 er sikkert litt bedre drag i den en i min 323i ja et par sec i forskjell på 402 meter er stor forskjell ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 jeg kan si det endelige tallet, hvis det har så utrolig mye å si med et par sec i forskjell. 253.7 er sikkert litt bedre drag i den en i min 323i ja Som rundes opp til 254km/t ja. Så det jo i videoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 Vidar Strand vet hva han driver med, INGEN tvil om det !! * Også at han gjør det med en BMW er jo bare hææærlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Juli 3, 2005 Share Skrevet Juli 3, 2005 sinnsjuke bil.... håper han får kjørt mye med den på gatebil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Det der var helt sykt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 4, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2005 sinnsjuke bil.... håper han får kjørt mye med den på gatebil.. selvsagt skal han til gatebil å kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MikkeBMW Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 sinnsjuke bil.... håper han får kjørt mye med den på gatebil.. selvsagt skal han til gatebil å kjøre! ja det regna eg med, men håper han slipper noe problem etter første runda lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå