Gå til innhold

senking e36


Hr.smith
 Share

Anbefalte innlegg

jeg lurer på noen ang min senking, har hatt 80/40 sett på bmw før men så bytta jeg til 50/20. Etter det så har bilen blitt en liten smule høyere foran!!! Selv om det bare er så lite så er det jo griseirriterende!! Noen som vet hvordan det er mulig?? Jeg vet at hjulbuen bak på e36 ligger lavere enn foran men den burde jo likevell blitt lirr lavere eller hverfall lik på begge sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på noen ang min senking, har hatt 80/40 sett på bmw før men så bytta jeg til 50/20. Etter det så har bilen blitt en liten smule høyere foran!!! Selv om det bare er så lite så er det jo griseirriterende!! Noen som vet hvordan det er mulig?? Jeg vet at hjulbuen bak på e36 ligger lavere enn foran men den burde jo likevell blitt lirr lavere eller hverfall lik på begge sider

Det har med at de forskjellige produsentene har forskjellig oppfatning til hvor mye 50 kontra 80 millimeter er. Jeg har selv erfaring med at Eibach sitt 50/30 er lavere enn H&R sitt 60/40. Apex og AP sine 40/40 er ikke lavere enn M-tech som senker 15mm. Dessuten vil de fleste billige senkefjørene sige sammen over tid, slik at bilen blir ytterlige 5-10mm lavere hvert år. Kjøp justerbart understell slik at du kan heve og senke etter humør og årstid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle gjerne hatt justerbart men hadde ikke så mye penger å bruke på dyrt senkesett da. Ikke at jeg har så mye mer nå heller men :? Skal prøve å sette inn sånne gummiputer mellom bakfjærene å se om den retter seg opp litt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...