BMWPower Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Va og såg litt på autodb da jeg kom over denne. Alltid hatt lyst på Lamborghini Diablo og kunne godt tenkt meg og prøvekjørt denneDENNE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Det understellet på den der så bra ut ja Eneste jeg er litt skeptisk til er hengerfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Det understellet på den der så bra ut ja Eneste jeg er litt skeptisk til er hengerfestet Altså din egen "krok"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 skulle tatt en skikkelig "service" der ja + justering av forstilling og oljeskift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Hadde gått litt for langt for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Hadde gått litt for langt for min del. Er det negativt å trimme også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Fin hekkspoiler Humm tru om det er effektanlegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Lurer på hvordan frontlyktene ser ut!?? Sikkert ikke originale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 he he. håpe d ikke er henglykter på den typen der med den hecken der da vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Juli 4, 2005 Share Skrevet Juli 4, 2005 Fin hekkspoiler Humm tru om det er effektanlegg?? Håper inderlig at det er orginalt! Tenk dere den lyden da med effektanlegg... *Prooooooit* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Jeg er vel den første som sier: WOW, nice ass Øyelokk og hele pakka, mon' tro om det er Angeleyes under de øyelokkene. De frontlyktene var slettes ikke verst heller. http://www.deiligst.no/index.php?op=info&pid=1004727 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Oi, så morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Crap, det funket ikke helt bra. For de som er medlem på deiligst så kan de se det. Men alle der andre, dere slit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 noen som vet hvor mange eiere "denne/dette" har hatt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 skulle tatt en skikkelig "service" der ja + justering av forstilling og oljeskift på disse modellene går oljeskiftet av seg selv 1 gang i mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå