Gå til innhold

mAZE Stay with me på Nrk MpeTre!!!

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Sangen til musikkvideoen min som mange av dere har etterspurt har jeg nå lagt ut for midlertidig nedlasting HER!

Nytt:

Nå har sangen blitt lagt ut på Nrk MPetre's sine sider under demo, så nå er det bare å gå inn å høre på og ikke minst... STEM!!!! :)

Og ikke minst, få andre til å stemme...

Link: http://rita.nrk.no/community/klanen/

Er det noen som fortsatt ikke har vært inne å hørt på sangen, er det bare å komme igang. :) Trykk "lytt" til du bli blå i fingrene. Trenger ikke høre hele sangen for at den skal bli registrert som hørt. Jo fler som spiller den, jo lenger opp på lista kommer den. Akkurat nå har 350 spillt den. Får å komme inn på topp 5, må den bli spillt litt til.. (rundt 3700ganger minst.. :) Så er er det bare å lytte i vei. (Og stemme såklart)

På forhånd, takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan legge den ut en annen plass viss jeg får lov!

Ja, det kan du jo godt gjøre.. Bare få med at det er jeg som har laget den og sett på en link til hjemmesiden til gruppa mi(og epost)

www.moodsplateau.net

StianGud@bbnett.no

Så skal vel det gå greit. Skulle egentlig ha hatt med coveret også da, men det er vel kanskje ikke så farlig. Har det liggende på data'n her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor legger du den ikke bare ut på hjemmesiden deres`?

Jeg skal det, men ikke før jeg er ferdig med hele EP'n, og det blir vel ikke før neste måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lagd denne sangen alene eller? Har du lagd flere eller er dette din første?

Denne har jeg laget alene. Hadde dette vært min første ville påstått at jeg var forholdsvis meget god. :) Nei, har nok laget mange hundre før denne.

Du får gå til www.moodsplateau.net, der ligger det noen av sangene jeg har laget de to siste årene. (Under "releases" og "net eps". Få også med deg musikkvideoen om du ikke har sett den.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...