Arimanni Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Import av delebil fra for eksempel svergie. Er det nokon som kan reglane for dette og kvar eg bør leite? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 www.blocket.se er en svensk annonse side. akkurat som autodb.no. det er vell noe slikt at hvis bilen er eldre en 96 så slipper du en del avgifter. blant annet på hestekrefter, hvis den har mer enn 250 da(?) rett meg om jeg tar feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Reglene er vel veldig enkle, du betaler moms på kjøpesummen. Koster bilen under 6000 betaler du ingenting.. trodde jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 www.blocket.seer en svensk annonse side. akkurat som autodb.no. det er vell noe slikt at hvis bilen er eldre en 96 så slipper du en del avgifter. blant annet på hestekrefter, hvis den har mer enn 250 da(?) rett meg om jeg tar feil! Du tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Du tar feil Hva er rett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 kutt bilen i to før grensa og ta den inn som vrak.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 får vondt i magen av og se hva man får i sverige assa..faen meg Alt for billig!! feit E39 M5 til under 200.000,- liksom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Da har du ikke sett hva en får i usa av deler og utstyr! Ikke så ekstremt mye til bmw,men har du japse bil er det himmelen! Du får jo praktisk ALT av det du trenger for en billig penge jo! Du klarer å bygge en nissan 200sx med 350hk for rundt 15k!!! Nytt turbo kit,topp-pakning,komplett eksos system fra topp med grenerør og down pipe samt silikon slanger rundt om(luft og vann)tilpasset large intercooler og chip/motorstyring!!! sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 huff..blir uvell i magen her jeg nå ass.. flytte til statene tror jeg.. må ha meg MKIV Supra og herje med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 Takk for alle svar så langt. Fant mykje interesant... Faen til billig da er borte i svergie! Trur nesten eg flytte bort dar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 www.blocket.seer en svensk annonse side. akkurat som autodb.no. det er vell noe slikt at hvis bilen er eldre en 96 så slipper du en del avgifter. blant annet på hestekrefter, hvis den har mer enn 250 da(?) rett meg om jeg tar feil! Du tar feil ehh, javell? jeg er sikker på at det er noe med at det blir mindre avgifter før 96, men hva det er avgifter på vet jeg ikke. du kan vell kanskje spesifisere hvis du vet jeg tar feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Tipper du tenker på avgift ved trimming. Er bilen førstegangsregistrert i Norge etter 01011996, skal det betales avgift for økning av hk og volum. Med bruksfradrag. Dvs. prosentvis fradrag fra førstegangsregistrering i Norge, og frem til dagens dato. Så lenge man skal ta inn bilen som delebil (ikke registrere den), er jeg tilnærmet 100% sikker på at man kun betaler mva på beløpet du betaler for bilen, pluss mva på fraktkostnadene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 huff..blir uvell i magen her jeg nå ass..flytte til statene tror jeg.. må ha meg MKIV Supra og herje med! Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå