Gå til innhold

Import av delebil.

Arimanni
 Share

Anbefalte innlegg

www.blocket.se

er en svensk annonse side. akkurat som autodb.no. det er vell noe slikt at hvis bilen er eldre en 96 så slipper du en del avgifter. blant annet på hestekrefter, hvis den har mer enn 250 da(?) rett meg om jeg tar feil!

Du tar feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke sett hva en får i usa av deler og utstyr!

Ikke så ekstremt mye til bmw,men har du japse bil er det himmelen!

Du får jo praktisk ALT av det du trenger for en billig penge jo!

Du klarer å bygge en nissan 200sx med 350hk for rundt 15k!!!

Nytt turbo kit,topp-pakning,komplett eksos system fra topp med grenerør og down pipe samt silikon slanger rundt om(luft og vann)tilpasset large intercooler og chip/motorstyring!!! sinnsykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.blocket.se

er en svensk annonse side. akkurat som autodb.no. det er vell noe slikt at hvis bilen er eldre en 96 så slipper du en del avgifter. blant annet på hestekrefter, hvis den har mer enn 250 da(?) rett meg om jeg tar feil!

Du tar feil

ehh, javell? jeg er sikker på at det er noe med at det blir mindre avgifter før 96, men hva det er avgifter på vet jeg ikke. du kan vell kanskje spesifisere hvis du vet jeg tar feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du tenker på avgift ved trimming.

Er bilen førstegangsregistrert i Norge etter 01011996, skal det betales avgift for økning av hk og volum. Med bruksfradrag. Dvs. prosentvis fradrag fra førstegangsregistrering i Norge, og frem til dagens dato.

Så lenge man skal ta inn bilen som delebil (ikke registrere den), er jeg tilnærmet 100% sikker på at man kun betaler mva på beløpet du betaler for bilen, pluss mva på fraktkostnadene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...