535i Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Er 3 kompiser som skal kjøpe chip til bilene våre... 535/318/850.. men lurer litt på hvilken type chip me skal satse på!! Noen som har erfaringer å komme med??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Hvis ingen av bilene har turbo eller er turbodiesel så er ikke en chip verd pengene,bruk heller pengene til andre ting på bilen,vet bare om så mange som har blitt skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Trur den 535 får litt mere effekt enn 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 turner motorsport er bra, men jeg ville ha kjøpt en "chip" her hjemme. greit å ha kort vei hvis det skulle skje noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSR Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Er 3 kompiser som skal kjøpe chip til bilene våre...535/318/850.. men lurer litt på hvilken type chip me skal satse på!! Noen som har erfaringer å komme med??? Trimchip.com har eg hørt mykje godt om, seriøst firma! Sinnnsjukt rått det toledo prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 det var en som skrev en repotasje om trimchip.com, og han var meget fornøyd!! de er meget service innstilt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
535i Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ein har jo altid lyst å kjøpe det som fungerer best.... Har nå bestilt på trimchip.com.........så får vi se. Takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 jeg har bestilt nylig fra trimchip.com, og var veldig fornøyd. Var til en 320, blir nok mer ut av en 535!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg har også vært svært fornøyd med servicen hos Normantic. Du må gi tilbakemelding om du merker stor forskjell på 535'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Chippa min med chip fra Trimchip(Normantic) og er stor fornøyd med den. Var vel verdt de 700kr'ene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå