johjoa Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Vel... nå var noen sommerbilder tatt... Nyvasket og pen, rullet vi bilen inn på plenen til Leonard og tok noen bilder av bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 I hagen min og alt. Hhmm, mamma kommer ikke til å bli for glad. Bildene ble rå bra Innlegg #600 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Meget lekker bil :D:D Men...om jeg ser helt feil, eller er ikke vinga lakkert?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 I hagen min og alt.Hhmm, mamma kommer ikke til å bli for glad. Bildene ble rå bra Innlegg #600 !!! Hehe, var det hun som stod i verandadøra da lr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Hehe, var det hun som stod i verandadøra da lr? Jepp, jeg fikk gjennomgå etterpå. Det ble ingen skade på planen, men hun har vel rett i at man ikke skal kjør på plenen. Helt siden jeg eide bilen har jeg hatt lyst å ta bilen på baksiden å ta bilder der. Men det har vært en kles-snor i veien. Men da jeg her om dagen fikk beskjed om å fjern den, så ble det jo straks mulighet for å kjøre bilen på baksiden Men...om jeg ser helt feil, eller er ikke vinga lakkert?! Den er nok ikke lakkert. Den skal bli lakkert ilag med bakrutespoileren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 lekker bil! åååå for en søt katt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Han pusi, stakkars han er så ensom, han har ingen venner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Sag ned alle de trærne rundt hagen, så slipper du all skyggen. Skygge på deler av motivet ødelegger mye for ellers ok bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Meget lekker bil :D:DMen...om jeg ser helt feil, eller er ikke vinga lakkert?! Som Leonard sa tidligere er ikke vingen lakkert... den skal lakkeres sammen med en rekke forskjellige ting bakrute senker, insatts i bakfanger, og høyre side av bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Sag ned alle de trærne rundt hagen, så slipper du all skyggen. Skygge på deler av motivet ødelegger mye for ellers ok bilder. Hvis du bare hadde visst hvor mange trær som egentlig var i den hagen. Jeg har hugget ned i overkant av 7 trær. Foreldrene mine syns det ser fint ut nå. Det er jo tross alt deres hage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Har sett den live og kan istemme at det er en pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 Har sett den live og kan istemme at det er en pen bil Takker og bukker det er altids noe små pusjk.... men det blir nu tatt litt etter litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Er det 16" felger? De ble litt små... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 ja... 16" felger... skal invistere i nye senere... må senke bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå