gla65 Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Burgunder (rød) farge, gjerne M3 stoler. Må være i god stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 hei jeg har komplett sportsintrør til cab, selges for 6000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 sånn jeg har forstått det så er peder en svindler.. så ikke betal no før du har stolene... mitt råd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 han har gjort opp for seg... ingen vits i å ødelegge for han da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Sjekk PM peder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peder20 Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 oki, skal ta å få gjort det :)shv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 han har gjort opp for seg... ingen vits i å ødelegge for han da? jah det har han helt sikkert.. men når det har vært litt rot før, er det jo greit, å betale når setene er der.. skjønner? greit at han har gjort opp for seg, men tok jo litt tid liksom, ikke alle som har den ti'a! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå