325_e30_2dørs Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Skal bytte det indre styrestag på E30 min.. Lurer på om det er vanskelig? har byttet de ytre, men må bytte det indre også. Bilen skal bli maks tight før skiltene kommer på plass Fremgangsmåte? Er det noe jeg må ta hensyn til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 5, 2005 Share Skrevet Juli 5, 2005 Igrunnen ganske lett.. vis du vet ossen det fungerer så finner du det fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325_e30_2dørs Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2005 oki.. har aldri vært borti det, men får bare prøve da vettu! Bare greit å høre om noen som har vært borti det før og kan litt om det. I hverfall hvis det er noe jeg IKKE bør gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325_e30_2dørs Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Har et problem når jeg skal skru av det indre styrestaget. Der hvor en skal skru av det i. styrestaget virker det som om det er ei skive som er "brettet" over det i. styrestaget. Som ei slags stoppskive. Det fulgte ikke med noen ny skive, skal jeg bare bruke makt å brette den til siden, slik at jeg kan få skiftnøkkelen rundt det i. styrestaget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 d er en stoppskive så brett den pent tilbake hvis ikke blir den med muttern rundt og blir ødelagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325_e30_2dørs Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Mange nm skal det indre styrestaget strammes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå