M6 Bjørn Skrevet Juli 7, 2005 Skrevet Juli 7, 2005 Skal du ha den inn på verksted er Alf Lie til å anbefale. I oslo altså.. Alf har tatt ferie resten av juli....vel fortjent.
Thomas_ Skrevet Juli 7, 2005 Skrevet Juli 7, 2005 Skal du ha den inn på verksted er Alf Lie til å anbefale. I oslo altså.. Alf har tatt ferie resten av juli....vel fortjent. Absolutt! Har du noe kjennskaper til de som jobber der?
M6 Bjørn Skrevet Juli 8, 2005 Skrevet Juli 8, 2005 Jeg har vært kunde hos Alf Lie noen år nå og kan godt anbefale han til andre. Han driver litt på "gamlemåten" men er grundig og gjør godt arbeid. Jeg humrer litt for meg selv når jeg hver gang jeg er inne på det overfyllte kontoret hans.De som har vært der vet hva jeg mener. Det er bare Alf og en balkan gubbe som jobber der fast.
NSS Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Skrevet Juli 8, 2005 Endelig funent ut hva jeg må bytte - Foring bærearm bak E-28/E-34 (brille) - Foring bærearm bak E-28/E-34 (44mm) - Støttestag bak E-34/E-36 - Kardang pakning - Mulig en eller annen foring på demperen - og til slutt kanskje hjullager Noen som vet om noen som liker å jobbe svart eller? Heh, endelig byttet litt smått i bakstillingen min nå byttet brilleforing og bærebro foring. Brilleforingen var litt vridd . Bærebro foringen så ikke ut . Og det jeg fant ut var at demperen min er litt skjev og bærebroen er skjev . FUCK fortauskanter
Thomas_ Skrevet Juli 8, 2005 Skrevet Juli 8, 2005 Jeg har vært kunde hos Alf Lie noen år nå og kan godt anbefale han til andre.Han driver litt på "gamlemåten" men er grundig og gjør godt arbeid. Jeg humrer litt for meg selv når jeg hver gang jeg er inne på det overfyllte kontoret hans.De som har vært der vet hva jeg mener. Det er bare Alf og en balkan gubbe som jobber der fast. Det er en til der. En som heter Hans marius.. Dyktig kar!
NSS Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Skrevet Juli 9, 2005 Slike pakningsark som man får kjøpt på Biltema, holder de som pakning på kardangen, eller må jeg dra helt inn til skøyen for å få tak i, hos BMW?
xoxo Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 Hei, Tror jeg har samme problemet som deg Hvor i Oslo var det du fikk avdekket problemet ? tror jeg må ta samme sjekk selv.. mvh xoxo
ØyvindB Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 vask den ren og se hvor olja kommer. mange differ svetter litt.
xoxo Skrevet Juli 26, 2005 Skrevet Juli 26, 2005 Ja, men etter at jeg kjørte litt for fort over noen dumper igår, har jeg fått en seriøs bankelyd som er så kraftig at jeg ikke tørr å kjøre med bilen..Skrudde av demperen fordi jeg trodde det var den som slo uten at dette hjelp. Bankelyden trigges av slag og vibrasjoner, og kan tildels holdes i sjakk ved å kjøre med turtall på 3500-4500 Hadde fra før av en moderat rumlelyd fra hjullager.. Nå virker det som noe annet har tatt kvelden? Har du peiling på hva det kan være?
NSS Skrevet Juli 26, 2005 Forfatter Skrevet Juli 26, 2005 Hei, Tror jeg har samme problemet som deg Hvor i Oslo var det du fikk avdekket problemet ? tror jeg må ta samme sjekk selv.. mvh xoxo Orket ikke dra på verksted, jekket opp bilen og kikket litt rundt, etter ting som var som det ikke skulle være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå