Xsess Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Hvor langt er det mellom det regelmessige regreim bytte på M20 motoren, det er en B20 hvis det har noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 60,000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 60 000 km eller hvert 3. år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 står hver 50 000 i haynesboka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 står hver 50 000 i haynesboka... Er jo bare bedre om du bytter den litt for ofte enn litt for lite da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Ok, da er det bra jeg ikke har førerkort om dagen, og får tid til å bytte reima før jeg får det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Hver andre Inspection II eller hvert 4. år... Det er det som står i AutoData, og det stemmer også overens med serviceheftet på bilen min. Hver andre insp II vil si ca. hver 80.000km. Min fikk byttet på noen og 80kkm første gang, hos forhandler i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Det kan også være en fordel å skifte reima litt tidligere for folk som vet de kjører litt "aktivt" Har funnet ut the hard way at det kan være litt lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Men din har jo en smule lavt intervall.. med hvert annet år eller 40.000km... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Påstår du jeg kjører "aktivt" oddis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 ser ikkje poenget med å skifte oftere enn hvert 3 år eller hver 60 000 km hvis det er det som skal. går ut i fra de som lagde bilen vet noe om slikt, skal ikkje ryke da, klart man er enda sikrere hvis man skifter hvert år, men blir for meg som å skifte olje hver 1000 km, er jeg helt på gjorde nå? reg reim er ikkje noe som koster en hundrings å skifte liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 tingen er at du angrer den dagen det ryker. ikke kjør over det som garantien fra verksted gjelder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2005 Jeg har drevet såpass med bil att dette fikser jeg selv, delene er igrunn ikke dyre... Vurderer og gå lenger inn å rengjøre å se på om kammen er slitt, og demontere og vaske det skikkelig. evt kanskje kjøpe noe trim. vi får se. OT: er under en måned til lappen er tilbake * GLEDE SEG * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Påstår du jeg kjører "aktivt" oddis? Nei, nå tuller du (halvveis internt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå