Gå til innhold

Biltilsynet en tur

Share

Anbefalte innlegg

Ja ja da skal jeg og m5´n sta og få på nye sliks på hjula og svinge oppom biltilsynet og få senking og felger inn i vognkortet. har en liten case med att bakfelgene er 10" brede og i pappirene jeg har står d 9, men jeg tror d skal gå greit. :) kommer med info hva hitlerne skal slakte meg for nå.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ja. da var jeg hjemme igjend.. fikk alt skrevet inn i vognkortet, eneste de klagde på var att jeg hadde bare bakpotte og ikke kattalysator men den gikk gjennom avgasskravene og støy viste dem ikke helt.. så jeg er nå en lykkelig eier av ett ganske fult vognkort med 2 set felger og senking og ombygging notert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har hørt at de kan være ganske vanskelige på Molde å da..? (regner med at d var vel der du var ja, Kjell Rune?) Men hvis man kommer til den rette karen så kan d vel sikkert fort bli litt verre å få d godkjent..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

molde har blitt bedre med nye folk og greier. men kr.sund er vel og anbefale for de som har speca biler en del ja. jeg får min del godkjener bilene mine her. så lenge du har alle pappira i orden skal d gå greit uansett hvor du er i landet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...