Runar-CSi Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 1985 Bmw 745: Komplett innsprut med hjerne, manifold, lmm, dyser++ 3000/bud Turbo topp med natrium ventiler 3500/bud ZF4HP22 Aut. kasse 2000/bud Tlf: 98688821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Turbo topp hva mener du med det?? hva er gjort med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det er en orginal turbo topp med andre ventiler som tåler turbotrykk, veskefyllte ventiler som tåler juling! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 passer den til min motor?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Det gjør den nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Har sendt deg en pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 Jeg har også en slik topp liggende på jobb tro jeg... kanskje jeg må grave den fram Til CSIturbo: Gir du beskjed når du har solgt din og hva du fikk for den, så kan jeg kanskje sette min for salg etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Til CSIturbo: Gir du beskjed når du har solgt din og hva du fikk for den, så kan jeg kanskje sette min for salg etterpå Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå