Hr.smith Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 hei! Lurte på om noen kunne hjelpe meg med temp måleren på kjørecomputer? den står konstant på -37¨grader!??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 hjeelp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 det er vell tempmålern da kansje? på min gamle e-36 lå den inni frontspoilern bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 Og kjempefint! mener du at den er ødelagt da kanskje? Skal se inni fronten jeg. Hvor sånn ca ligger den i fronten hvis jeg ikke finner den!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 vet ikke hvor den sitter fordi jeg kjørte hele fangern av og da hang den bare der. da jeg monterte ny fanger knøt jeg den bare fast inni fangern. du får lete etter en svart enkel ledning og følge den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 uff finner ikke no jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 står ikkje montert inni eine luftinntaket til bremsene da? på venstre sia ? når du står mot panseret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå