SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 håper dere liker det! hehe... Signatur bilde til alle! ikke slakt meg for dette gunnar..*skriker etter en politibil bare for sikkereten sin skyld* håper det er lov å ha det da:P har skrivd mye feil i denne tråden.. hehe.. blir gjort om litt etter værst som jeg finner feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 6, 2005 Share Skrevet Juli 6, 2005 kult bilde... men trur ikke Gunnar er så kjempe glad i de signatur bildene... Forumet blir så rotete... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2005 ok...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Tatt fra: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1547 Noen få retningslinjer: 5. Signaturer - Avatarene på forumet her er store nok til at det går an å vise bilen sin der, og for lange/svære/flashy signaturer gjør bare forumet rotete og uoversiktelig. Hold derfor signaturene til et minimum. Helst bildefritt, men link gjerne til en side med info/bilder av bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 syntes ikke den signaturen var noe å skryte av heller jeg da men, en stor sort firkant med dårlig tekst og en bil man såvidt ser, men ikke la meg ødlegge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 syntes ikke den signaturen var noe å skryte av heller jeg da men, en stor sort firkant med dårlig tekst og en bil man såvidt ser, men ikke la meg ødlegge.. enig. jeg så ikke noen bil heller jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Slike signaturbilder utgår enkelt og greit her inne, og der var ditt også borte. Sjekk ut linken øverst her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7116 ... så skjønner du kanskje hva jeg mener med rotete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2005 ok greit da sorry... takk for at dere som var såå hyggelige å ga meg alle fine kometarer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 ok greit da sorry... takk for at dere som var såå hyggelige å ga meg alle fine kometarer.. hehe var ikke sånn ment, bilen din ser fin ut på det bilde på siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå