Gå til innhold

Verktøy!

Thomas_
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann folkens!

Jeg er nå på leting etter verktøy til å skru bil i hovedsak med. Er ute etter noe som har god kvalitet, god passform og alt et godt verktøysett burde ha.

Har sett på det store fra Kamasa på Torshov Bil til 2698-, og også det på biltema til 1298,-

Vil helst ha verktøysett som inneholder det man trenger for å skru bil med.. :)

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er vanlig hobby mekaniker, tror jeg nok Biltema verktøyet er mer enn bra nok. Bare ikke kjøp det billigste. De har mye verktøy med 10 års garanti, og dette verktøyet holder mer enn nok pluss at det gir deg mer verktøy for pengene.

Ser ingen grunn til å betale dobbel pris for diverse merkeverktøy hvis du ikke driver med mer enn hobbymekking.

Men som sagt ikke kjøp det billigste verktøyet Biltema har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et 87 delers verktøysett på biltema for 15 år siden, å det eneste som er byttet ut, er de to skrallene (dette er ikke settet m/ 10 års garanti)

Men hadde det vert fritt valg, så hadde det nok stått et komplett verktøyskap fra SNAP-ON i garasjen =P~

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3/8 og 1/2 pipesett av den litt dyrere typen på biltema, skralla røyk etter 5års hard bruk, men siden jeg hadde tapet kviteringen i lokket så fikk jeg ny på garanti.

Archive%5CProduct_images%5C10%5CLarge%5C10-123_l.jpg

Dette 3/8 settet er det jeg bruker aller mest, her er det piper fra 8 til 22mm det er stort sett det du trenger for de vanlige jobbene på bilen.

Archive%5CProduct_images%5C10%5CLarge%5C10-127_l.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker faktisk en god del Biltema-verktøy på elektroavdelingen og i monteringsavdelingen i firmaet jeg jobber hos nå i sommer. Det er et passe techno firma med 240 ansatte, så jeg tror nok det ligger en god del bak verktøyvalget der. Har nok rimelig sikkert funnet ut av Biltema svarer seg i forhold til varighet og pris. 10 års garanti gjelder vel firma også, så det er jo ikke noe problem å kjøpe verktøy der da.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på jobben min, elektrikerverkstedet på Norske Skog Union i Skien, så handler vi inn Biltema nå! det fungerer meget bra!

Og enda en grunn til å ikke kjøpe det dyreste er at verktøy ofte "forsvinner" :roll: Skjer ofte i verkstedet mitt, har tilsammen 180 kvadratmeter der det hver dag er masse folk på besøk og mange forskjellige biler som er innom! hehe..

Fort gjort at noe plutselig blir "vekk" da!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...