rune5 Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Hei! kan noen hjelpe meg?? er desperat....skal godkjenne bilen min bmw320i...bilen er senket,og eg mangler papirer på det senkesettet,eller T.U.V. dok på senkesettet....kor kan eg få tak i det?? det er av typen Apex...håper noen kan hjelpe meg.haster!!!! noen som kan hjelpe?? send en mail lucky_luciano@spray.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Ta og ring Gs. eller Os. bildeler... de har sikkert tuv papirer til apex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 GS har ja.. hvis ikke stikk innom en BilExtra forretning og hør med de om de kan skaffe papirer til deg..men da må du ha nøyaktig hvilket sett du har så de skaffer rette papirer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Ja, GS forhandler på Apex, og har papirer til alle settene de selger. Jeg er litt usikker på om de godtar kopier av TUV papirer, hørt mye rart. Mulig du må skaffe orginalpapirer. Dette burde du ringe å spørre om på biltilsynet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xsess Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 De må godta kopier, siden mange nye senkesett kommer med en CD med utskrivbare TUV papirer(!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 De må godta kopier, siden mange nye senkesett kommer med en CD med utskrivbare TUV papirer(!) Hvorfor tror du biltrangsynet bryr seg om hvilke papirer ett firma velger å sende ut? Mitt intrykk er at biltilsynet ikke "må" noe som helst. De kan helt sikkert finne på å kreve originaler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 De må godta kopier, siden mange nye senkesett kommer med en CD med utskrivbare TUV papirer(!) Hvorfor tror du biltrangsynet bryr seg om hvilke papirer ett firma velger å sende ut? Mitt intrykk er at biltilsynet ikke "må" noe som helst. De kan helt sikkert finne på å kreve originaler. Enig, så lenge man ikke har konkret lovtekst (forskrift) å vise til, gjør de vel stort sett som de vill. Å komme til biltilsynet med en "dere må" holdning tror jeg fort kan skjære seg... (av erfaring) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Selv med originaler kan de finne på å si at det ikke er godt nok, for det er ikke norske papirer bla bla bla... eller noe annet de finner på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Dette er ingen problem, ring til Gs og du har papirer i posten en uke senere..det fikk eg vertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Dette er ingen problem, ring til Gs og du har papirer i posten en uke senere..det fikk eg vertfall.. Du fikk orginale papirer eller? Kopier? Jeg fikk ihvertfall med "orginale" papirer da jeg kjøpte 40/40 settet mitt. Bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Joda fikk orginale papirer, så det gikk helt fint.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 jeg kjøpte papirer for en stund tilbake siden. De tok 15o kr for det. jeg skrev senkesette inn i vognkortet på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå