325demon Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 hvordan legger man til bilde her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Har du en url-adresse til bildet? Isåfall kopierer du adressen hit, merker adressen og trykker på "Img" knappen som du ser på linjen over her du skriver. Har du ikke url, må du laste opp bildet f.eks. på www.photobucket.com eller http://www.imageshack.com. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2005 har nok ikke det. litt tungvint, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 hvis du sender bildet til meg så kan jeg legge det ut på nettet, og ut her hvis du vil? legg meg til i msn itilfelle: t_ertenstein@hotmail.com Må i tilfelle gjøre dette før søndag, for natt til mandag reiser jeg til kroatzia!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå