sh0rty^ Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Har tidligere vært litt bortpå Diverse Ford biler, den siste gikk på søndag (90 mod ford sierra sedan) gikk for 30 lapper Seinere denne uken gikk jeg til innkjøp av denne bilen, en 1988 modell E30 325. Som jeg forøvrig gav 30 000 for. Så jeg er rimelig fersk her Men uansett, hva tycks? Kunne tenkt meg nye fangere da, men finner liksom ingen jeg liker, noen som har noen linker til andre fangere? på forhånd takk. mvh Lars Olafsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 M-tech II er det som er penest på E30 i mine øyne. Disse er da vanskelig å oppdrive, såfremt du ikke kjøper fra BMW kliss nytt (dyrt). Det finnes selvsagt glassfiber utgaver av disse også, men skal visstnok være veldig dårlig passform. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Pen bil! Det er gamletypen e30 sant?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 nye typen e30 kom i slutten av 87...hvis det sier deg noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 veldig pen bil. jeg vil også ha sånn bil!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Denne såg jo fin ut, eg ville og hatt m-tec II fangere viss eg sku ha bytta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2005 Takker for svar Det som er rart er at det er den gamle typen e30, men den er førstegangsregistrert Januar 1988. Av ekstrautstyr er det veldig begrenset, eneste er vel soltak og abs bremser. Men syntes den tikker veldig, de jeg har prata med mener det er dysene, er ikke vant til dette fra ford motorene, så blei bare litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Ventilene skal justeres hver 20.000km på M20, så de kan du jo ta en sjekk på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 m-tec 1 front og m-tec 2 bak.. eller seidel ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 nye typen e30 kom i slutten av 87...hvis det sier deg noe viss du ser på bildet så ser det ut som om at det er gamlefronten! hadde visst rett der gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 man hører vel fint forskjell på dysetikking og generell tikking pga. slitasje, ventilløftere og reg. reim. Mener ventiltikkinga er veldig moderat...mens hvis den tar seg opp ved turtall kan det bety at du må kansje vurdere en liten service... Fulgte det servicehefte med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 nye typen e30 kom i slutten av 87...hvis det sier deg noe Jeg hadde gamle lykter på min 325i 88 mod. Men bilen var sikkert laget i 85-87. Kanskje bilen har stått i butikken til 88? Sikkert mange som venta på det nye faceliftet og dermed ble de med det gamle utseende litt vanskeligere å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå