Bmwray Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 Hei Jeg har en 320 coupe 1993 modell Når jeg kjører og setter på aircondition så går bilen rent men når jeg slipper gassen går så den opp og ned på turtall mellom 1000-1500 rpm Noen som vet hva som er galt? Den er tom for gass nå også... noen som vet om en eller annen som fyller opp i østfold eller akershus? for en billig penge Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 hørtes merkelig ut dette men ka er tomgangen din til vanlig? er den normal? eg husker at på min bmw sank turtallet bitte litt akurat når eg skrudde på aircondittion men ikkje noe mer enn det, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Juli 7, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2005 den går bra på tomgang synes det er rart jeg også :S må være noe med strømmen eller noe? den går jo strøkent uten aircondition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 ja men kor mangen omdreininger har den på normal tomgang? det er nok ikkje strømmen for aircondittion er vel drevet av reim, meiner eg! så det kan vere tomgangs regulatoren som ikkje klare og regulere skikkelig når den blir belastet med ac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 7, 2005 Share Skrevet Juli 7, 2005 HeiJeg har en 320 coupe 1993 modell Når jeg kjører og setter på aircondition så går bilen rent men når jeg slipper gassen går så den opp og ned på turtall mellom 1000-1500 rpm Noen som vet hva som er galt? Den er tom for gass nå også... noen som vet om en eller annen som fyller opp i østfold eller akershus? for en billig penge Takker for svar Det kan vel være tomgangsregulatoren din som ikke henger helt med når du har på ac,du kan prøve å ta den ut og rense den og se om det blir bedre. Tror ikke du finner noen som fyller opp gass i anlegget din for en"billig" penge. Velg noen som er spesialister på dette tror de er billigere enn et BMW verksted. Du kan jo sjekke med disse kanskje: http://www.odegarden-auto.no/odegarden- ... xvuga7wcn4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueM Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Den er tom for gass nå også... noen som vet om en eller annen som fyller opp i østfold eller akershus? for en billig penge Hva er definisjonen av billig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå