oddis Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Jeg søkte omkring dette temaet, men fant kun ubesvarte tråder om dette. Har noen instrumenter liggende, et oljetemp og et vanntemp jeg skulle ha montert. Men jeg er litt usikker på hvor jeg kopler oljetemp saken til? Noen som vet? Dette gjelder en M40 motor. Har en liten anelse om at det er like ved oljefilteret, der det går inn en senor av noe slag (usikker..). Samme gjelder forsovidt vanntempen.. Kunne trengt noen konkrete svar på det mvh oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 hvis dette er instrumenter for ettermontering så følger det med følere! jeg kjøpte Autogauge-instrumenter og der fulgte det hvertfall med dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2005 Stemmer, det fulgte med følere - er Autogauge dette også Men hvor monterer jeg til føleren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 borre og gjenge! hehe.. jeg hadde motoren i deler når jeg gjorde det, men har oljetemp i bunnpanna, (en jeg kjenner monterte føleren til oljetemp i tappeskruen, det funka fett! ) og vanntemp får du egne adaptere til, som du montere på en kjølevannslange i bilen, du kapper en kjølevannslange i to og monterer adapteren der! eller så kan du fjerne den originale tempføleren! det gjorde jeg! Blir litt kødd med gjengene, men fikk det til til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå