snorre Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Skal montere senkesett i helga og lurer derfor på hvor hardt de forskjellige skruene skal sitte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drage Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Har aldri brukt moment når eg har byttet fjører eller dempere. Dra til så "#¤%& so er blir det bra. Skruene oppe på demmper tårna kjenner du når dei sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 Ok. da gjør jeg det:) finner ikke momentnøkkelen uansett. Skal se om jeg får tatt noen bilder og kansje laget en "gjør det selv" guide hvis det er interesse for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 tror ikke det rådet om å dra til noe helt forjævlig er særlig bra råd. Du finner moment til hver enkelt skrue i diverse håndbøker. Hvis du oppgir hvilken "grade" skruen er, og millimeter. så kan sikkert jeg finne det ut ganske raskt... Drar du for hardt å overgår flytegrensen så blir det bare piss... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå