NSS Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Kardangen min lekker litt olje, derfor må jeg fylle på fort som SATAN!! Noen som vet hvor jeg fyller på det?? Jeg fant ikke ut det, når jeg var under den istad... Og noen som vet om hvor jeg får kjøpt noe billig olje?? Takker MASSE For raske svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 På baklokkets venstre side.På E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2005 ah... tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Hmm.. Sikker på det ikke er på høyre side som på girkassen? Syntes å huske at det var det på min. Uansett så ser du det hvis du kikker etter en umbrakoplugg. Billig diffolje får du fra Biltema. 60,- for 2 liter hypoidolje (kalles transmisjonsolje eller noe slikt). Hvis du ikke tør det må du nok høre med BilXtra/Torshov eller tilsvarende for billig olje. BMW bruker for det meste Castrol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2005 Gidder ikke fylle med dyr castrol olje når den lekker. Skal gjøre det, etter jeg har fikset lekkasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 Det er den som er ca på midten bak, som jeg skal fylle på, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ja, eller du skal vell egentlig fylle i skruehullet som er øverst, så når det renner ut olje fra det nederste hullet så er det nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 Jeg åpnet den øverste av dem og da rant det olje ut. Så lekkasjen er tydligvis ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 mm, hørtes ikke ut som om du trenger å etterfylle da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå