Patrick B Skrevet Juli 8, 2005 Share Skrevet Juli 8, 2005 Hei! Lurte på hva Nyprisen på disse felgene er? 17" felger! Mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 er dette "teknisk"...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2005 er dette "teknisk"...? Hehe, nei det var vel ikke så gjenomtenkt å legge det under katagori: teknisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Skal du ha originale felger, så kan du vel høre med www.bavaria.no De skal være importør av Ac Schnitzer til Norge.. eller hør med GS bildelere om de kan skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skal du ha originale felger, så kan du vel høre med www.bavaria.no De skal være importør av Ac Schnitzer til Norge.. eller hør med GS bildelere om de kan skaffe. Det er ikke farlig, kjøper meg en BMW 320i e36 92 mod med originale 17" AC schnitzer felger på sommer, vinter: originale 16" m5 felger! Bilen har rullet 160000km (!) fullt servicehefte hos bmw! Hella xenon angel eyes til 10000kr? osv osv..! Henter den i neste uke! mvh Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Originale 16" M5-felger på en E36? Hva slags M5-felger er det da? E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2005 Originale 16" M5-felger på en E36? Hva slags M5-felger er det da? E34? Hei! Får å være ærlig så har jeg ikke sett vinterfelgene enda, så det vet jeg da jeg ser dem! Stusset litt på det jeg å.. Kan jo være etterligning av e39 m5 felger det er snakk om, mener de lages i alle varianter? Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Ja, kopi av E39 M5-felger får du helt sikkert i 16", men hørtes rart ut med originalfelger. Da må det jo være E34 eller eldre, og de har i så fall feil innpress for E36... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ja, kopi av E39 M5-felger får du helt sikkert i 16", men hørtes rart ut med originalfelger. Da må det jo være E34 eller eldre, og de har i så fall feil innpress for E36... Jepp kommer med tilbakemelding etter helga da jeg sannsynligvis henter bilen:) Den var på NAF test i dag 100% strøken. Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå