Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :) .

Prøver å finne diverse ting til bilen min (1980 E12 528i) som jeg kjøpte for ca ett år siden nå. Har bestemt at denne gamle god bilen MÅ leve :D . Prøver derfor å finne brukte deler til bilen siden mye er plent umulig å få tak i, selv orginalt. Er det noen der ute som kan hjelpe meg? PLIIIIIIIZ???? Her er det jeg i første omgang trenger:

- Baksete i sort orginalt stoff

- alle invendige dørsider (hele med lommer til førerdørene) i sort vinyl, med blank / crom list

- sort midtkonsoll som er hel og fin (uten hull etc)

- hattehylle som er hel (uten hull til høytalere) i det stoffet som hører til det sorte interiøret.

- Askebeger til midtkonsoll som er helt og pent

- En frontrute med sort orginal skyggestripe

Dette er de mest kritiske tingene jeg trenger nå for å få bilen nogenlunde hel og komplett. Jeg har lett og lett utenlands og innenlands på hoggerier etc. men finner ikke noe av det jeg leter etter :cry: .

Håper det finnes noen der ute som kan hjelpe meg.

Mvh Alexander Rønning

Skrevet

Ja, hehe. Har snakket mye med GSS, men han har foreløpig ikke kommet over de delene jeg er på jakt etter. Svart interiør / svarte interiørdeler ikke lett å finne. Hjulpet meg med noen andre deler da :) . Håper derfor at det finnes noen der ute som kan ha liggende noe av dette et eller annet sted... Håpe, håpe, håpe :) ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...