NSS Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Hvis noen har den, kan dere vær så snill scanne inn siden som omhandler kardangen, og hvordan jeg bytter pakning? Og sende til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 du må jo av med kardangen. den er festet på mellomakslingen og en stikkaksel fra hvert hjul. Derretter er det bare til å bruke lang tid, om du ikke har gjort lignende før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 du må jo av med kardangen. den er festet på mellomakslingen og en stikkaksel fra hvert hjul. Derretter er det bare til å bruke lang tid, om du ikke har gjort lignende før. Seriøst? Trodde bare jeg kunne skru av lokket, bytte pakning, slenge på lokket og fylle på olje jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Jeg har den på fil, men selvsagt mangler jeg de to kapitelene som du skulle hatt Skulle du trenge noe annet enn gikasse og kraftoverføring så finner du det her: http://www.palenger.net/bmw/download.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 hehe, akkurat den jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå