Lien Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Altså jeg lurer på hvor mye bilen min er senka siden den ser så sinnsykt høy ut bak hvis den står på rett flate eller litt nedoverbakke.. Selger sa den var senka 60 forran men visste ikke hvor mye den var senka bak.. Tenkte da at jeg skulle kjøpe meg et sett med nye senkefjærer.. Hva slags merke bør jeg bruke og hvor mye koster dette, evn hvor kan jeg kjøpe det? tenkte på 60/40 da, siden det er ca dette forholdet mellom forran/bak som gjør at min sedan ser like høy ut forran og bak? Nå sitter det K.A.W senkesett med fjærer og gassdempere på den, så lurer på hva jeg skal gå i innkjøp av.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Etter å ha sett mange andre slike tråder har jeg fått banket inn i hodet at Apex senkesett er veldig greit sånn bare hvis du skal senke liksom... ligger til 4999.- el no sånt hos os eller gsbildeler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Her ser du en E36 som er senka 60 foran og 40 bak. Er apex det. kjøpt hos GS.. veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 Jeg kan jo legge inn noen bilder for å vise hvordan bilen min ser ut fra siden liksom.. Fant også ut at i vognknortet står det at bilen er godkjent med senkesett og et nummer bak.. Hvis jeg ringer biltilsynet får jeg da vite hva slags senkesett den er godkjent med og hvor mye den er senka da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå