Mirakulix Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Filmen ble med en gang bedre da 3 bmw'er dukket opp Er vel 5-serien dette? Uansett, ble jeg veldig keen på stripene over bilen <3 må nesten forhøre meg om pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Hvis vi skal bedømme etter eksosrørene, må det vel være M5'er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Jo, men hvor er M-speilene hen da? For de som har sett filmen så kan de kanskje høre forskjell på om det er sekser eller åtter i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 Det mangler nok noen flere detaljer enn speilene også..... Filmen var forøvrig helt etter min smak Jeg glemte helt å telle sylindre i den sekvensen. Får skylde det på en viss kvinnelig skuespiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Juli 9, 2005 Share Skrevet Juli 9, 2005 evt SE forskjell, det sitter 6er i de... ser det på et nærbilde når en bil velter eller hva en skal kalle det.. så ser man motorrommet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 Liker dere de grå stripene da? Skal å forhøre meg om pris på slike på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 enda godt det ikke var m5 de ødlegger da, ille nok at det er bmw men :\ kan styre meg for den stripa jeg værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Hører det klart og tydelig at det er en 6'r lyd og ingen 8'r der nei. Kunne jo ha brukt m5'r da når de førstenes skulle ha med bmw? Istedenfor halv stylet bil.. Synes ikke de sølv stripene kler 5-serien no særlig, men på en 3-serie blir det kanskje fint. Og så var det de orasje blinkerne da.. Hmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 De sølvstripene var bare HELT pyton! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveinar Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 var sekser ja, men hvor stor? hva er det største man får på 5 serien? 535? 530? var vel minst 525, men det finnes vel større sekser i e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 535 er åtter, så da går jeg utifra at 530 er den største sekseren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå