trbj Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Soltaket funker ikke. Det er ikke strøm til sikring nr 1. Legger jeg strøm til sikring nr 1 direkte fra batteriet funker alt som det skal. Virker som det må være et relé koblet før sikringen som ikke går som det skal, (med tenning på, en viss tid etter at tenning er slått av etc.). Har tatt ut alle reléene for å sjekke om det kunne være dårlig kontakt i sokler etc, men alt ser bra ut...! Noen som har vært borti dette eller vet hvilket relé som styrer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rai Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 relet ligger ret under ratte .den liger ikke samen med di andre releer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trbj Skrevet Juli 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2005 Oooops, - der var det flere reléer en jeg hadde tenkt, alle er vanlige 30 87 85 86 reléer untatt et. Misstenker dette, - et høyt sort relé med blå skrift, merket BMW og 61.35-8.362.101. Ser ut til å være et relé med tidsforsinkelse etc. , antakelig for at det skal være mulig å lukke soltaket etter at tenning er slått av...! Er vi på sporet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juli 29, 2005 Share Skrevet Juli 29, 2005 I min bil så kan jeg åpne og lukke soltaket, visst jeg har åpen dør etter at jeg har slått av tenningen helt, men visst jeg lukker døren så kan jeg ikke lukke soltaket... dette gjelder også el. vinduene, så kansje kansje soltaket, elvinuder er koblet opp mot f.eks.. dørsensor? (coupe lyset?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trbj Skrevet Juli 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2005 Ja, soltaket skal kunne lukkes etter at tenningen er slått av hvis dørene er oppe, og i noen markeder skal det også kunne lukkes etter at dørene er lukket en viss tid, - sansynligvis sålenge coupélyset lyser.... Tok ut det store sorte reléet med blå skrift, - forsinkelsen på coupélyset funket alikevel så det må være et annet relé som fixer dette... Tror derfor jeg har funnet reléet for soltaket, (og det bruker da sikkert signal fra lysforsinkelsesreléet som en av sine inputs),- noen som vet helt sikkert??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå