Kevin=) Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ååå i sted var jeg i drømme land. Var å hentet broren min i slememstad og på vei hjem så jeg en m6 stå på parkeringsplassen ved hmm husker ikke hva det heter der jeg. Men like etter hvalstrand om man kommer fra holmen. Jeg stoppet opp og måtte ta en titt. Var en svart sveits registret M6.. åå den var pen ass, knipset litt bilder med mobilen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Var en på Rudskogen i går.. deam og den lå breit.. var pen lyd i den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 M6 er jo bare det VÆRSTE bmw har laget..sykt utseende og noe så inni he***te med power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 man blir jo helt forelsket å vettu. var en rå opplevelse å se den =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Råå bil! Den på rudskogen ble brukt friskt den! Fikk filmet den også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ja! den på rudskogen ble pen kjørt ja:P men fy faan for en bil...pent rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ååå i sted var jeg i drømme land. Var å hentet broren min i slememstad og på vei hjem så jeg en m6 stå på parkeringsplassen ved hmm husker ikke hva det heter der jeg. Men like etter hvalstrand om man kommer fra holmen. Jeg stoppet opp og måtte ta en titt. Var en svart sveits registret M6.. åå den var pen ass, knipset litt bilder med mobilen =) Parkeringsplassen båtplassene på leangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Råå bil! Den på rudskogen ble brukt friskt den! Fikk filmet den også! Legg ut film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 var grei den på gatebil ja. hadde ikke sakt nei liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 jeg og så den på rudskogen,da han kjørte på bana på lørdagen! fy feite for en aks det var i den! og så spant den doughnuts i breisladdsvingen! hvor mye hk er det i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2005 ååå i sted var jeg i drømme land. Var å hentet broren min i slememstad og på vei hjem så jeg en m6 stå på parkeringsplassen ved hmm husker ikke hva det heter der jeg. Men like etter hvalstrand om man kommer fra holmen. Jeg stoppet opp og måtte ta en titt. Var en svart sveits registret M6.. åå den var pen ass, knipset litt bilder med mobilen =) Parkeringsplassen båtplassene på leangen? ja det stemmer, er en sånn en cafe der. det er forresten 507 hk i den for den som spurte om det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 jeg og så den på rudskogen,da han kjørte på bana på lørdagen! fy feite for en aks det var i den! og så spant den doughnuts i breisladdsvingen! hvor mye hk er det i den? Det er vel 507hk/520NM, orginalt i M6n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
painkiller24 Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 skal legge ut film når jeg får redigert den jeg har hjemme. Men nå er jeg på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 13, 2005 Share Skrevet Juli 13, 2005 Her er også dinside.no sin M6 test: http://www.dinside.no/artikler/BMW/art218751.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå