Hr.smith Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 noen som kan hjelpe meg med å fortelle hvor den sitter på en e36? Temp måler til utetemp til kjørecomputeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Hvis jeg ikke huske helt feil så sitte den på førrsideifrontfangeren... ke langt fra tåkelysa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 ok, har kikket litt der men det sitter ingenting ved tåkelysa! eneste lednigene som følger med når jeg tar av fronten er til tåkelysa. Men jeg får ut se litt til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ved lufte kanalen til bremsene er det ikke det a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ved lufte kanalen til bremsene er det ikke det a? Jepp. Sitter på venstre luftekanal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 finner ikke noen ting jeg....må være blind...ellers ere ikke no der..men den bordcomputeren kjøte jeg i ettertid. Var ikke standard i bilen, men ledninger og alt, så da tenkte jeg at den sensoren var der også...men temp på computern viser -37 grader hele tia...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Har nok ikke sensoren hvis den ble levert uten obc desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 men hvorfor var det lagt opp ledninger til computeren da? Er vel mulig å få satt inn sånn sensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Mest sannsylig ligger ledningene til sensoren klare også, du må bare finne dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hr.smith Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 uff det var det da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå