boost Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 har byttet til ein 325 motor. å so sto det automat kasse på den.. bytta til manuell.. er det annart program til manuell eller automatkasse ? på hjerna? eller er det likt?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 har byttet til ein 325 motor. å so sto det automat kasse på den.. bytta til manuell.. er det annart program til manuell eller automatkasse ? på hjerna? eller er det likt?.. ingen? er motorane programert likt med aut/man kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Skulle være samme,eneste er kickdown systemet,mulig det ligger i hjernen.Satt du inn styre lageret på veiva når du bytta kasse el? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Hva skjer hvis han har glemt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Au skjer da... Akselen fra kassa er da ikke lagret opp i enden.... Clutsj kan slite,riste litt ved pådrag,til slutt er det natta liksom... Litt kast i akselen og du tar kassa,i værste fall slår veiva seg litt når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panasync Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Var det jeg fryktet Byttet motor i min for 6mnd siden, og jeg mener å huske den motoren jeg satte i hadde hatt automatgir. Men kan ikke huske at jeg satte inn noen opplagring Men det burde vell blitt ødelagt til nå da kansskje Vet du delenr på den delen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Vet du delenr på den delen? 11 21 1 720 310 (Men lageret er 15x32x10mm, så det er ikke noe problem å få tak i på en butikk de selger lager...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 eg bytta heile hjerna eg berre.. so sette eg på svinghjulet ifra min gammle 320. å clutch.. når eg drar den ut til 5-6 å vil ha den igir so skraper det i girkassen uansett hva slags gir eg prøver på.. eg merker avogtil på draget at den gjer litt meir power på 5 omdr. nesten som den får nos:) hehe eller den drar mye meir da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå