Kenneth BMW Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Takk for slepekroken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 hmmmm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 Den personen som jeg sikter til vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 ...kva med ein PM?? Ikkje at eg skal bry meg..hehe. ...lykke til med slepet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 PM ? hvorfor? det er jo litt meningen at andre skal få se og at det er noe å lese på forumet. hehe det kan jo bli masse skriverier om akkurat dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 10, 2005 Share Skrevet Juli 10, 2005 Skriverier om hva? Hvor unødvendig det er å lage et eget emne om å takke for at de har kjøpt noe av noen? Hvis alle skulle gjort det, tror jeg det hadde vært veldig mange emner om slikt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2005 sorry da skal aldri gjøre det mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 sorry da skal aldri gjøre det mere Vi får se om du klarer å holde det da hehe, du har jo gjort det 2 ganger, uten å nevne et ord om hvem du takker engang, da er det jo lite poeng i å lage en sånn tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 sorry da skal aldri gjøre det mere Ikke bli sur da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå