sax Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Startmotoren sviver, men motorn starter ikke(i 3 av 4 tilfeller) Går fint å renne den i gang, ingen ulyder på tomgang. Hva kan det være?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trbj Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Hvis startmotoren løper lett er det innslaget, bendixen, som er sliten. Se samme tema lenger ned på siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2005 Nja... Tviler på at det er bensinpumpa for hvis jeg renner den i gang så sviver den helt fint. Men muligens noe med startmotoren. Har uansett garanti så det burde ikke være noe problem. Takk for svar- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 kan jo og være at startmotoren ikke sender helt fine signaler til coil osv. slik at den tenner feil. Du kan jo sjekke med et multimeter på utgangene fra starteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 kan vere batteriet eg hadde problem med det på porschen min batteriet var så dårli at når eg kinnet kuttet den strømmen til bens pumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 kan jo og være at startmotoren ikke sender helt fine signaler til coil osv. slik at den tenner feil. Du kan jo sjekke med et multimeter på utgangene fra starteren. ?? Hæ? Hvilke utganger?hvilke signaler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 Batteriet e all good. Fikk det testa i går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 kan jo og være at startmotoren ikke sender helt fine signaler til coil osv. slik at den tenner feil. Du kan jo sjekke med et multimeter på utgangene fra starteren Hmm...Hmmmm.... utganger .....signaler til coil, dette må være en rar starter Kanskje noe NASA bruker?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 Tidligere eier er faktisk NASA, så du skal ikke se bort fra det... Noen som vet hvor man får kjøpt rakett drivstoff??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Hvis startmotoren løper lett er det innslaget, bendixen, som er sliten. Se samme tema lenger ned på siden! Jepp er nok inne på noe her. Men det er jo enkelt å høre, går motoren rundt, eller bare starteren? Bare starteren, da med en mer lys surre, suse (elektromotor) lyd er det nokk innslaget ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 Startmotoren sviver ja. Så da er det sikkert innslaget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 glem det jeg sa om starteren..hjernen har som sagt dævva.. Jeg skulle fram til at det kansje var coil som var problemet...dårlig kontakt eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2005 Nå skal bilen på verksted om en times tid og mekanikeren regnet med at han hadde delene jeg trengte... Så tar nok ikke lange tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå