jcvold Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 vi var en gjeng som var på rudskogen i helga, men jeg syntes det var litt stive priser for å campe der! jeg og madammen kom fredag kveld,og etter en god stund i kø,ble vi henvist til en camp,og jeg måtte ut med 1300,- ! det var ikke så mye i fjor! og den campen har jo ikke akurat verdens beste fasiliteter! blastikdasser,og dusjer med bare kalt vann. greit nok,vi viste hva vi gikk til,men det var mange "førstegangsbesøkende" som fikk hakeslepp når de fikk vite prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 kostet d samme i fjor også ja. jeg betalte akk d samme. synest ikke d er all verden jeg ass. de sliter og har mye stress de som arangerer dette og. og ikke minst hva skulle ikke den bonden ha for og stå opp om natta og legge ned 2 av kornåkrene sine for og lage plass til alle. he he. snakket med ei som hadde huset atme vente campen og hun sa d att han bonden var drit negativ.. men hva pokkern.. alt kan kjøpes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2005 ja,han fikk sikkert rikelig betalt! jeg så skurtreskeren jobba på spreng for å lage plass! men de høsta det ikke,de bare la det flatt! men fy F for et leven om natta! høy musikk og bilalarmer til klokka 7 om morgenen! i fjor fikk ikke folk lov til å spille lenger enn til 4 tror jeg.men jeg fikk bare sove en time,så jeg har forbant meg på at neste år blir det campinghytte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 he he. er jo litt av skjarmen d. har sovet 5-6 timer hele helgen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2005 jeg stakk på lørdagen,jeg skulle kjøre 50 mil hjem på søndagen,så vi fant ei hytte utenfor hønefoss å campa i den natta.litt greit å sove ut før man skal kjøre i 10 timer liksom.var foresten to kontroller på veien.en rett før gol,laserkontroll i 60 sona.så var det promillekontroll i matre.men jeg kom hjem til gulen med lappen i behold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 he he. jeg stakk søndagen kl 2 jeg da jeg og skule legge unna 37 mil. men greide ett fint snitt på 110km\t. ingen politi i sikte den veien til molde vertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 he he. jeg stakk søndagen kl 2 jeg da jeg og skule legge unna 37 mil. men greide ett fint snitt på 110km\t. ingen politi i sikte den veien til molde vertfall. 37 mil????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 he he. jeg stakk søndagen kl 2 jeg da jeg og skule legge unna 37 mil. men greide ett fint snitt på 110km\t. ingen politi i sikte den veien til molde vertfall. *kremt* 37 mil fra rudskogen til molde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Det riktige er vel ca 57 mil vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Vi startet opp halv 3 i fra rudskogen på søndagen. Og hadde skikkelig uflaks med kø og slikt Lå i 70-80 hele veien.. Og var ikkje hjemme her på Åfarnes før klokken var 11.. Men d var tøft med strippingen på lørdagskvelden da.. Å mange fine biler va d der å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juli 11, 2005 Share Skrevet Juli 11, 2005 Vi startet opp halv 3 i fra rudskogen på søndagen. Og hadde skikkelig uflaks med kø og slikt Lå i 70-80 hele veien.. Og var ikkje hjemme her på Åfarnes før klokken var 11.. Men d var tøft med strippingen på lørdagskvelden da.. Å mange fine biler va d der å.. Var mange som strippet ja, men ikke alt var av like bra kaliber.. (De på scena var jo bra, men visse andre busser rundt om som ikke kunne stille opp med det samme.. Hehe, selv om de trodde det selv.. Moro var det uansett.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 faen,hadde lyst til å være der hele helgen, men drittjobb fikk ikke fri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juli 12, 2005 Share Skrevet Juli 12, 2005 Det riktige er vel ca 57 mil vil jeg tro... 67 faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå