Kristov Skrevet Juli 11, 2005 Skrevet Juli 11, 2005 Krever minimalt 16" felger -Wilwood Cad plated CNC freste og borrede skiver 310mm x 22mm -Goodridge stålomspunnede bremseslanger -CNC maskinerte aluminum braketter og sentere, nickel plated -Wilwood Billet Dynalite II 4-pots aluminum calipere med bridge bolt bracing. -Alle bolter er 10.9 hardware -Wilwood Polymatrix bremsebelegg Alt er helt nytt og ferdigmontert, og bare å skru rett på bilen som om man skulle byttet originale skiver og calipere. Syk finish på alt av deler, inget hjemmemekk eller liknende. Skiver, bremsebelegg og calipere er standard Wilwood deler så reservedeler er ikke noe problem. Fungerer fint sammen med originale skivebremser bak, men kan ha godt av en større bremsesylinder. Bremsebalansen skal visstnok være uforandret. Selges for under selvkost pga ombygging til 5 bolt. Prisen er 8000 kr. Mail: klemm@stud.ntnu.no
bmwdude Skrevet Juli 11, 2005 Skrevet Juli 11, 2005 Selges for under selvkost pga ombygging til 5 bolt?? ossen gjore du det,., brukte du m3 understelle eller e28?? har tenkt på det samme selv serru... va lønner seg for en 325i?
Kristov Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Skrevet Juli 12, 2005 Under selvkost vil si at jeg selger billigere enn jeg kjøpte. Ikke lagt 100% plan. Blir vel en salig blanding av E36 og E46 deler regner jeg med.
Kristov Skrevet Juli 16, 2005 Forfatter Skrevet Juli 16, 2005 7000kr er bydd, går for det om ingen andre byr mer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå